Lyckopiller.


Keenza, Alex & Calle Schulman, Elin Kling och alla ni andra som får betalt för att blogga. Jag är en av er nu. Haha.
Jag sitter på jobbet nu och bloggar. Vilket gör indirekt att pengarna rullar in samtidigt som jag bloggar.
Det ni!

I helgen ska jag, Sanna bege mig till Kalmar. Ska verkligen bli skitapkul.
Har inte träffat Skärgården sedan i Oktober vilket är not acceptabelt. Vi har mycket att ta igen. Har även aldrig varit i Kalmar men har hört att det ska vara fint. Tror jag det, det ligger ju vid min största kärlek havet så kan inte vara något annat. Hultsfred på turné befinner sig just denna helgen i Kalmar. NAJS! Vilket gör att Hästpojken kommer uppträda just i Kalmar, just den helgen jag befinner mig där. BRABRABRA!
Mycket najs, och snart är vi där på själva Hultsfredsfestivalen. Jag och skärgården. Hon har lyckats fixa ett äkta Hultsfredstält som vi ska bo i. Kommer bli äckligt bra..(bokstavligt talat.)

Våren är på ingång. Vaknat varje morgon av fågelkvitter. Jamena hur underbart är inte det?
Torr asfalt, sol, fågelkvitter och siggespremiär inom 3 veckor. : D 
Jag har tänkt på det, det finns människor som man inte ser på hela året, man vet bara att dem finns. Men på vårkanten dyker dem upp en efter en. Likaså alla grannar, hemma på min gata under höst/vinter är det lugnt som i graven. Men när solen tittar fram sådär en solig dag i Mars/April kommer den ena fram efter den andra. Tvättar bilen, planterar blommor, tar fram utemöbler, årets första grillning osv. Solen är människans lyckopiller!

Förövrigt ; Mycket bra!

image154

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gott Sanna. Härligt när du är sådär positiv. Förstår att du ser framemot många roliga stunder i vår och sommar. Det skall du göra och ta vara på.KRAM

2008-04-10 @ 14:01:38
Postat av: Malin

Vilken söt mamma :)

Det ska bli bra, bättre, bäst! Grymt. Jag hoppas vi får ett strålande väder i helgen bara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback