Fröken Duktig, hell no!


Torsdag idag. Veckorna springer iväg.
Imorgon Fredag. Götet på schemat ! Aldrig fel.
Sedan helg. HBC på lördag morgon, sedan chilla med Lillpetsson och därefter Cascada på Parken.

Blondinbella, en av sveriges mest lästa blogg. Men vem man än pratar med så är bara alla så sjukt trött på henne. Likaså jag. Jag läser hennes blogg enbart för att fördriva tiden här på jobbet men även för att se vad för
idioti hon har hållt på med idag. Jag verkar dock inte vara ensam om det heller. Haha!
Hon säger att hon är en förebild/coach samtidigt som hon skriver att hon ser ut som en strandad
säl när högst är en storlek M.
Jamena, GI-diet, perfekt pojkvän, putläppar, patetisk personlighet, och detta ständiga fröken duktig.
... Jag orkar inte. Snälla lilla du. Folk skrattar åt dig bakom din rygg.

Förövrigt ; Tidig vår nu , vi har det bästa framför oss : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback