Ett skott i pannan.



Sitter på jobbet fortfarande. Verkar som hela Sverige fåt sluta tidigare idag eller så är dem lediga. Men inte lilla jag.
Jag slutar som vanlig ordning klockan halv 5. Urk.. Vill hem, har tusen saker att göra innan ikväll, för till kvällen vankas det SiggesLiggesPremiär. Apkul ska det bli. : D

Ibland undrar jag vad det är för fel på mig ? Jag kan sova obegränsat. Går och lägger mig halv 10 varevigaste kväll och ändå är jag som en zombie morgonen därpå.
Imorse hände förövrigt en ganska lustig händelse. Igårkväll var jag sjukt trött. Men jag var tvungen att sitte uppe för jag bleker mina tänder. Det är ett projekt som ska göras varje dag i 3 veckor. 1-4 timmar varje kväll. Igårkväll var jag sjukt trött. Men tryckte ändå in tandskenorna i munnen med blekningsgelen på. Jag satt och plågade mig själv framför Desprete housewifes in i det sista. Sen var jag tvungen att slockna. Jag ställde därför klockan på 23:30 för att gå upp och ta ur skenorna. MEN, min mitt alarm (min mobil) dog och den ringde inte. Så i morse vaknar jag panik av att jag glömt ta ur skenorna. Inte bra för tandsingarna! Tur i oturen vakna jag halv 7, då jag ska gå upp på morgonen. Inbyggd klocka ?

Förövrigt ; Så verkar det som om att jag fått en anonym sponsor/finasiär, ja kalla det vad ni vill  : )

image90
Världens bästa Johanna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback