Clumsy.



Vaknade imorse vid kl 6. Var säker på att jag försovit mig. Det var alldeles för ljust ute. Kollar på klockan och den visar att jag får sova 1 halvtimme till. Tacksam för det lägger jag mig igen och somnar på bums.
En halvtimme senare ringer klockan och jag snoozar, stänger av larm 1, snoozar, stänger av larm 2 .. osv..
Kliver upp med tunga steg en 20 minuter efter att jag borde och inser försent att jag har alldeles för lite tid. Stressar i mig laktosfri vanilj youghurt med glutenfria boveteflingor och helt plöstlig slår det mot mig precis som varmluften när man kliver av flygplanet i något tropsikt land. Halsont och hög feber är ett faktum.
Men att stanna hemma från jobbet var inte att tänka på. Så sent som för en vecka sen sa min chef "Kul att du är tillbaka och det är som förra året. Du får inte säga upp dig och du får inte vara sjuk." Jotack!
Hoppa upp på cykeln och trampa på. Tungt.
Så sitter på jobbet nu. I den sk bunkern. Helt loj och minsta lilla uppgift känns som ett stort projekt. Just nu vill Sanna bara hem, duscha och dra täcket över huvudet tack!

För att inte enbart använda min blogg som en klagomur.
Sitter på
monki's hemsida. Vill ha allt! Tur för mig att Sofie och jag ska till Götet på Fredag. Oj, vad jag ska gå loss! :D Och lite weekday med såklart!


Förövrigt ; Jag blir så jävla trött på Småland.

Kommentarer
Postat av: Malin

Darli. Götet är grejen! :) men du borde stanna helgen ut och festa med mig där också..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback