Bakrädd.

En lista

Matvanor: Har inga. haha .
Bästa maträtt? Amerikansk sallad.
Bästa dryck? Mineralvatten.
Hat dryck och maträtt? Te och en fet köttbit. uack!
Bästa alkoholdryck? Mojito.
Använder du smör på smörgås? Mjölkfritt sådant.
Smågodis eller färdiga påsar? Olika.
Favoritglass? Piggelin.


Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?
Så mycket jag kan. Haha .
Har du mer skor än kläder? 50 / 50.
Favoritplagg? Klänning.
Hatplagg? Jeans är snygg men oskönt.

Arbete: Administratör/transportplannerarassistent.
Jobbar eller pluggar du? Jobbar.
Vad vill du bli? Mindre och bättre.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Jodå.
Är lönen viktigast? Nej eller ja. Svår fråga.

Boende: Hemma.
Lägenhet eller hus? Snart hus.
Framtidsplaner med boende? Flytta härifrån efter årets slut.
Litet eller jätte stort? Beror på.
Drömboende? En fet lägenhet med utsikt till havet.
Landet eller mitt i stan? Stan helt klart.
Mysigt eller sterilt? En blandning.

Lite allt möjligt:
Har du barn?
Big nono.
Är otrohet okej? Nej.
Älskar du någon? Min familj och mina närmsta vänner.
Betyder familjen mycket för dig? Ja.
Är du lojal? Jo. Oftast.
Tycker du om att dricka dig full? Haha ibland och jag står för det men det finns ju en gräns.
Hemmafest eller gå-ut- på-krogen fest? Med rätt sällskap hemmafest.


Kommentarer
Postat av: Sponge

Snodde den hät oxå ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback