Söndagstråk.

Har du tråkigt just nu: Ja, sjukt tråkigt.
Vad gör livet värt att leva: Min familj och min vänner.
Vad i livet ångrar du: Mycket. Men finns inget jag kan göra åt det nu.
Är du musikalisk: Lite kanske.
Vad lyssnar du på för musik: Det mesta.
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nej?
Är du bortskämd: Ja jo, det skulle jag vilja påstå.
Är du trött: Ja.
Vad gör du imorgon: Imorgon blir det sjön runt, träning i Borås och solning.
När och varför grät du senast: För tre veckor sedan, det var bara för mycket just då.
Var det pinsamt att svara på det: Varför skulle det vara det?
Hade du en bra kväll igår: Ja, heltrevlig.
Din favoritdryck på morgonen: Vatten. Alltid vatten.
Vad har du gjort i sommar: Jobbat, Jobbat och Jobbat. Malmöfestivalen, Stockholm, Hultsfred, Halmstad m.m.
Är du nöjd med ditt liv: Ja.. jo mestandels.
Vad vill du jobba som: Olika, dag från dag.
Brukar du komma i tid: Aldrig är jag rädd.
Vad hade du i din mun senast: Vatten.
När mår du bra: När jag precis genomlidit ett stenhårt träningspass.
När blev du fotad senast: Igår.
Hur känner du dig nu: Tom, Besviken och Rastlös.
Kan du laga mat: Nej, jag är sämst. haha ..
Vad tycker du om fötter: Mindre trevligt.
Är du smart: Ja, fast känner att det bara går utför sen jag slutade min studier.
Vad har du på dig: Min träningsoverall.
Vad saknar du: Farfar.


Kommentarer
Postat av: Malin

Absolut! Här är det party hela veckan lång, så bara att komma=)

2007-09-16 @ 23:53:39
Postat av: Adam Johansson

Heej Sanna, det är din kusin Adam, är detta din blogg? ;O ^^ Längesen vi träffades.
//Adam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback