Moment like this.



Snart läggdags men först lite bloggandet. Var på tiden.
Har bara inte haft orken eller intresset.
Idag har jag i alla fall varit ledig. Varit riktigt skönt med annorlunda. Kännts konstigt
att vara ledig mitt i en vecka. Fått gjort en del men ändå inte. Har städat, tränat, handlat, lagat mat osv.
Imon jobbar jag 13 - 19 men ska upp tidigt ändå.
Tänkte jag skulle hinna med och träna innan jag börjar. Kunde vara skönt.

I helgen blir det kankse, eller troligtvis Sigges.
Världens bästa Johanna fyllde 20 igår och detta måste självklart firas.
Även Linnsan har lämnat tonårens glada dagar. : )

Känner även att jag bestämt mig nu. Eller jag tror det.
Typiskt med att virra runt och känna att jag vill någonstans men inte vart och vad.
Kanske, förhoppningsvis har jag bestämt mig.

Förövrigt så saknar jag Helsingborg. Blir nog en trip dit inom kort.
Vill även att Kalmar står på listan, Malin var det alldeles för längesen man såg.

Förövrigt ; Framsteg har jag gjort. Dock ingen som vet om det än : )
Sen har även det mesta börjat klarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback