Your song.



Ledig idag. Vilket är sjukt underbart och välbehövligt.
Jag blir liksom inte utvilad om jag vart ute på galej på helgerna.
Somnade 9 igårkväll och vaknade halv 10 idag ! Däremellen vaknat några gånger av både sms och samtal.
Men påtal om annat hade jag en tung dröm. En dröm som kommer påverka hela dagen.
En olustig känsla har kommit över mig och den vill liksom inte lämna mig. Lite som salt i såren.

Nu ska det bli städning, sen ska jag ner till Syon på skolan för diskutera min framtid.
Urk. . jobbigt. Sedan kommer Linn hit och vi ska diskutera nästa år.
Jag hoppas och vill verkligen att det blir så. Behöver ny miljö. Helst här och nu.
Sedan blir det Borås. Införskaffning av vinterjacka och vantar. Ett måste nu ju, svinkallt.
Sedan direkt från staden B till Svenljunga för fotbollsträning, gymträning och solning.

Förövrigt ; Make dreams come true.


image124

Ola i helgen ; )

Kommentarer
Postat av: carolinaaay

ojoj sanna då är parken givet val för dej i helgen:) kanske att man hänger på!

2007-10-30 @ 20:14:37
Postat av: Malin

hejsvejs sannapanna. får man hänga på i helgen eller? ;P

2007-11-01 @ 10:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback