You might need them someday.



Gårdagen var trevlig.
Vet inte varför jag hade så dålig inställning till detta, var ju faktiskt trevligt.
Började med att jag jobba 9 - 15. Sen blev det en långpromenad med jobbetfolket.
Sen hem till Eva och äta. Sen singstar. Trevligt Trevligt.

Annars så känns det som om min helg har börjat nu.
Idag är det ju söndag : /
Får väl fira dubbelhelg nästa helg. Blir troligtvis Jönköping och inflyttningsfest hos Pelle
om jag fattat rätt. Eller ska jag säga Per J Davidsson. Haha !
Kul ! Kul!

Nehe, nu blir det dusch, sen ner till ICA och köpa fil
sen innebandymatch.

Hörs och syns äveryvone.

Förövrigt ;
har tryckt upp en blandad kompott av bilder med för att liva upp min blogg lite ytterligare.

1. Ugly me at Hultan.
2. Big sis.
3.Hannavännen och Snygghansson.
4. Linnsan och jag dragna på förfest på storgatan.
5. Syster lilla, posarn förövrigt.
6. Långromenaden 2006. Emmo och Hannavännen.

       

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback