Söndagsgott.


Bara för att jag har ofantligt mycket att göra, eller inte tänkte jag trycka upp en lista,
en gammal lista jag tänkte göra till ny.
Tada !

Favoritalkohol: Cider.
Favoritfärg: Svart.
Framtidsplan: Jobba nu tills nästa höst. Sedan plugga vidare. Sen får jag se. 
Tre prylar till en öde ö: En båt hem, Johanna och musik.
Är du vegetarian eller vegan? f.d vegeterian, räknas det ?
Hur många har du kysst? Ingen aning.
Hur många piercings har du? Känner att detta med percings är lite pasé. Har däremot under högstadiet haft i läppen, naveln och öronen, då man var liten och inte visste bättre.
Två saker du skulle vilja ha: helg, här och nu helst och en ny tatuering.
Önskehångel: Ola Svensson.
Pommes eller mos: Nudlar ?
Strand eller storstad: Strand + Storstad = Mitt helsingborg.
Något alla vet om dig: Att jag är sjukligt morgontrött, festar alldeles för mycket och att jag gillar allt vad pengar har att göra.  
Vad blir du glad av? Att spendera pengar.
Vad gör du när du blir ledsen? Drar mig undan och spelar samma låt om och om igen.
Vad är det första du köper när du varit pank länge och får pengar? Kläder och åter kläder.
Vad längtar du till? Helgen, Min birthday och julen :  )
Favoritland: Sverige helt klart.
Favoritstad: Stockholm & Helsingborg.
Favoritsnabbmatställe: Wokcity i Helsingborg.
Vad har du i glaset? Ramlösa - Skogshallon.
Favoritsagofigur: Tingeling.
Favoritte: Dricker inte varma drycker. Te är avskyvärt.
Favoritglass/ar: Får inte tänka på, ska inte äta och dessutom tål jag det inte.
Vilken film får dig att gråta? Gråter inte till filmer, men om jag är riktigt down funkar det mesta .
Vad är skönhet? Svårtolkad fråga. Jag har en förvriden bild av vad som är skönhet. Jag tycker size zero är snyggt, men skönhet är även naturlig skönhet, utan make och styling.
Vad är lycka? Att känna trygghet, men måste även säga pengar. Lycka går att köpas för pengar.
Om du fick 1 miljon: En snygg bil, en fet resa och en ny klädgarderob.
När grät du senast? Två månader sen kanske ?  
När skrattade du senast? Igår på jobbfesten.  
Vad är du rädd för? Ensamheten.
Vem är du rädd för? Växthuseffekten, han är riktigt skrämmande.
Favoritmat: Thai! Tror jag var en thailändare i mitt förra liv.
Maträtt du avskyr: Potatisgratäng och kött.
Favoritgrönsak: Tomat!
Favoritfrukt: Persimon.
Grönsak du avskyr: Squash. 
Frukt du avskyr: Physalis.
Vacker människa: Johanna, både på insidan och utsidan.  
Klok människa: Fredrik Reinfeldt.
Meningen med ditt liv: Jadu, den som visste det. 
Vad åt du till frukost? Åt ingen frukost idag.
Har du svarta kläder? Åjo, alldeles för mycket. 
Vem hade du senast en seriös pratstund med? ehum, är ju inte seriös av mig så minns faktiskt inte. 
Brukar du svära mycket? aoo. jo det brukar jag väl. Ibland skäms jag när jag hör hur jag låter.
Största misstaget som du begått? Litat för mycket på människor som inte går att lita på.
Har du pojkvän? Nej.
Nått du ångrar att du inte har gjort: Att jag inte talat om för människor som stått och står mig nära hur mycket dem egentligen betyder.
Är du kär? Nopp.
Hur tidigt stiger du upp? halv åtta.
Gillar du att slåss? Gillar ?
Hur många timmar sover du per natt? 6 - 8.
Saknar: Farfar.
Kan du stå på händer? För ett par år sedan var jag grym. Men nu är det nog inte ens någon idé jag provar.  
Favoritserie: Desprete Housewifes.
Gröna eller röda äpplen? Röda.
Senaste hångel? Oväsentligt och obetydligt.
Bra musikvideo just nu: Har inte så stor koll på det just nu.
Har du raggat på internet? Nej.
Bästa barnprogrammet: Astrid Lindgren är en klassiker.
Kärleken: Är död för tillfället.
Religon: Viktigt för många, inte lika för mig. Men ja, jag är troende.
Amerikanskt eller brittiskt: Har lite svårt för England överhuvudtaget, så får bli amerikanskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback