Ingeting

Herregud,
kan man ju sammafatta denna helg. Började med att jag faktiskt var ledig i Fredags. Var på tiden kände jag.
Vakna innan klockan tom! Började med att röja och städa min lägenhet. Blir liksom inte gjort när man jobbar. Kommer hem sent varje kväll så är det inget man vill ta tag i direkt. Iaf så sedan tog jag mig igenom min enorma diskhög. Sedan blev det en löparskona och en runda i Hagatorpet. Går bättre än vad jag förväntat mig och är så jävla underbart . :  )
Efter det i alla fall susa jag in till staden B. Införskaffade mig ett par vinterstövlar som inte passar. Redigt besviken försökte jag intala mig själv hela Fredagkvällen att dem passa. Men till slut fick jag ge med mig så blir in och byta i veckan. Efter inhandlingen av ett par onödiga skor så susade jag vidare till Centralstationen och mötte upp vår alldeles egna skärgårdsbrutta Malin. Var verkligen inte igår. Måste varit 2 - 3 år sedan! : | Riktigt kul att se henne.
Resten av Fredagkvällen blev det i alla fall Mat, frisörsalong och idolkväll med linn, jag och skärgården på storgatan 32 . : P

Lördagen var det jobb för min del, dock endast 4 timmar. Efter det blev det en trip till Gällstad. Lager 157 var tråkigare än vanligt, likaså Vagabond och Scorett så åkte tomhänt därifrån. Hem och käka Thai och sedan fixa i ordning sig för en redig förfest, även denna på Storgatan 32 och sedan vidare till Parken.
Om man kan ha FÖR kul hade jag det. Haha . Men blev dock en konstig kväll så på något sätt aldrig tog slut.
För vissa tog den dock slut mycket tidigare än väntat, haha ; ) Men som jag brukar säga, shit happens vilket det verkligen gjorde. Haha . .

Idag, söndag har jag gjort minsta möjliga. Blivit film men somna på soffan. Sedan har jag kört in Skärgården till Borås där hon skulle ta tåget. Resterande av denna helg blir det "Ensam mamma söker" och sen sova. Känner att det har blivit brist på det.

Gonatt på er !


Förövrigt ; Måndag imon och tillbaka till verkligheten.

image117

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback