Förändring.



Så sjukt trött så det finns inte. Ändå sitter jag här och ugglar
istället för att krypa till kojs. Krypit ner i min soffa med täcke och datorn i knät.
Hittade även en gammal skiva som jag plockade ihop för
nästan exakt 3 år sedan. Hösten 2004, den bästa hösten men även den värsta.
Tiden går så fort och glömt har jag inte gjort. Musiken var otroligt mycket då.

Som ni kanske märker har min blogg förnyats.
Världens bästa Malin fixade till den nu ikväll, underbart !

Står fortfarande fast vid att hösten är den bästa.
Jag och Linn satt och diskuterade helger fram och tillbaka häromdan
och det visade sig att man har nästan något varje helg fram till jul nu : )
Underbart. Nästa helg Jönköping, Halloween, sen 20 år, Kalmar m.m.

Förövrigt ; Åter till Facebook. Nörda lite vidare. haha .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback