Tidsfördriv en lördagsmorgon.


Snott en liten lista från kristinaekerhed.blogspot.com

BRUKAR DU:

Gnälla: Jaa, när jag inte får som jag vill. : )
Skrika: Ja, om någon gör mig skitförbannad.
Sova: Ja, händer ju lätt att det blir 14 timmar per natt . : P
Ångest: Ja, jo.
Ta mediciner du inte borde ta: Nej, tar inte ens helst alvedon eller ipren när jag är sjuk.
Drömma mardrömmar: Ja det händer men inte alls ofta.
Klä dig i svart: Jo, alltid ett säkert kort.
Gå till kyrkan: Nae, inte så ofta.  Vid jul och sådär bara.
Ljuga: Ja, vita lögner är välbehövligt ibland.
Hata folk: Ja usch, jag hatar alldeles för mkt.
Lita på folk: Nej har svårt att lita på folk. De enda är mamma, linn och johanna. 

VEM:
Saknar du: Farfar.
Vill du döda: Ingen.
Vill du slå: Irriterande människor som förtjänar det.
Vill du vara som: Carina Berg. Störtskön.
Gjorde dig riktigt glad senast: Mamma & Pappa.

HAR DU:
Förföljelsemani: Ja ibland, när jag är ute och springer eller ute och går.
Tvångstankar: Ja. Mindre små .
Någon fysisk sjukdom: Sculios, om det är en fysisk sjukdom ?
Färgat håret: Ja, färgade håret brunt i högstadiet en gång. Gör jag aldrig om. haha .
Några piercings: Nej, men haft i läppen öronen och naveln.
Kysst någon: Jodå.
Haft sex: Ja.
Köpt kondomer: Nej
Lämnat landet: Ja. fifan.
Gjort något olagligt: Kört mot rött, Kört för fort. Kört onykter.



image126

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback