How do you do?



Dagen idag började bra. Jag var på bra humör, gick upp tidigt för att vara mig när jag väl är ledig.
Men så minsta lilla grej kan vända helt och hållet på dagen. Jag hade bestämt mig för att städa, tvätta,
diska, laga mat, handla mat och åka och köpa nytt till mitt hem. Men så minsta lilla.
Och jag har inte gjort någonting, inte ätit någonting och bara legat framför tv:n hela dagen.
Men jag har trivts här och jag har ingen större lust att göra nånting. Inte ens hämta min tvätt som jag slängde in i maskinen i morse när jag var på bra humör. Nej, vill hellre stanna i min soffa hela dagen, tills jag blir trött och somnar igen.

Kommentarer
Postat av: Skärgården

JA MÅ HON LEVA,JA MÅ HON LEVA..JA MÅ HON LEVA UT I HUNDRADE ÅR..!
Grattis, grattis grattis..:)

Postat av: Danni

Grattis på födelsedagen!!!

2007-11-29 @ 13:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback