Om allt kunde vara annorlunda, vad vore då som idag ?


Fan vad seg jag blir när jag är ledig.
Sov till 12 idag ! haha , gamla sanna börjar komma tillbaka.
Var sjukt längesedan jag sov så länge, skäms över mig själv.

Städar lite nu och så, eller det har jag sagt hela morgonen,
men har inte börjat än. haha .
SnyggHansson var här innan med, en snabbvisit,
sitter nog på Landvetter nu skulle jag tänkte mig.
Paris, din jävel. : P
Efter städning blir det en runda med Freja runt sjön.

Ikväll blir det tjejmiddag hos Danielle.
Det ska väl bli trevligt .
Och imon utgång förhoppningsvis. Trajvligt.

Förövrigt ; Sagt det innan och jag säger det igen, Elin Kling din garderob är värt att gå över lik för.
La även in några bilder på Gemma Ward, ni vet hon den australienska supermodellen med
dockansiktet.
- Hey dela med tjejer !

image57

image58image59

Kommentarer
Postat av: Anna

den sista bilden är gudomlig! var fann du den?? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback