med eller emot.



Mycket som hänt nu men jag har varit sjukt dålig på att uppdatera min blogg.
Har varken hunnit, orkat eller velat.
Känns bara som jag jobbar, äter och sover.  : S

Helgen gick sjukt fort, är verkligen inte utvilad vilket jag hade behövt.
Jobbar över jobbet varje dag sen jag börja. Idag kom jag iväg närmare kl 6 nu ikväll.
Återgår till helgen, Gällstad, Borås, Mors dag, Gisleparken, Göteborg, Svenljunga, Kalas, Hundvakt,
Kattvakt och kycklingsallad : D

Sitter här och väntar på att Mams ska komma hem med bilen så jag kan susa och sola.
Lyssnar lite Timbuktu och längtar efter Hultsfred, ångrar så att jag sålde min biljett förra året,
men nu har jag införskaffat, för jag ska dit !
Sen Öland på midsommar, kommer bli jättebraigt !
Snart tatuering med, ska bli härligt !

Förövrigt ; Kan du flytta dit stora fordon.


image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback