För ännu doftar kärleken.


Idag har det inte varit min dag.
Nej fy nej. Radera och sudda ut hade varit det bästa.
Börja med att jag försovit mej. Hann dock i tid, trodde jag var jättetidig men det var jag verkligen inte.
Men det man inte vet har man inte ont utav.
Sedan var det en allmänt seg dag, dessutom kallt och regnigt.
Kommer hem och somnar i två timmar, för att liksom förtränga att denna dag existerat,
men då känner sig självklart Naturskyddsföreningen på att anti-Sanna dag och ringer och väcker mig.
- Fan gå och ät gräs någon annanstans.

Imorgon ska jag i alla fall vara ledig. Men att jag ska sova länge finns bara i mina drömmar.
Upp tidigt, men det är imorgon det gäller. Vill verkligen att det ska bli så. (Hålla tummarna!)
Känner att jag behöver vara ledig, har jag oturen/turen? har jag sedan 8 arbetsdagar att se framemot
utan ledighet. Men kan behövas, flytt om en månad ju. : P

Sedan tycker jag det har gått alldeles för lång tid sen Johanna syntes till.
illabilla !

Förövrigt; Det enda positiva med denna dagen är att det är Onsdag, vilket betyder Alex Schulman
på mix megapol.

image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback