Är det din födelsedag idag?

Sitter på jobbet nu. Drygt, men sista dagen på Eniro idag.
Känns bra. Helgen blev mkt lugn. Var uppe hos Robert och kolla Eurovision bara.
Läste precis Malin Nicklassons blogg, mkt underhållande sådan.
Saknar den fislisan !
Passade på att sno med mig en lista av henne med, så roligt har jag det på
jobbet idag, (min sista dag).


Ögonfärg? Gröna.
Hårfärg? Blond. (As always.)
Längd? Ca. 1,72
Skostorlek? 38.

Favoritplagg? Klänningar och tunikor.
Favoritfärg? Benvit.
Favoritdrink? Piggelin och redbull - vodka.
Favoritartist? Timbuktu.
Favoritland (jag besökt)? Bahamas och Cypern.
Favoritfrukt? Vindruvor. (Frukt?)
Favoritgrönsak? Tomat.

Tre prylar jag skulle ta med till en öde ö? Dregen, Johanna och en tandborste. 

Glass / Godis?
Lakrits.

Önskehångel?
Ola Svensson.

Framtidsplan?
Jobba nu i 1 - 2 år, sedan fortsätta plugga och sedan göra kariärr. : P

Svag för, på andra könet? Stilen och personligheten.

Saker jag uppskattar? Min familj, mina friends och sommaren.

Saker som inte uppskattas?
Osäkerhet, översittare, radioreklam och bussbyten.

Saker folk kanske inte vet?  Hum, känns som folk vet det mesta om mig. I alla fall tror sig veta . : P

Min idol?
Fredrik Reinfeldt.

Hoppas snart på att få göra? Shoppa mig en fet klädgarderob.



Förövrigt; En månad till flytt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback