Usch, vanliga människa.



Måndag igen då.
Gjorde mig ingen skillnad eftersom helgen har varit mer än lugn.
Fredags var jag fyllechaffis till Fredrika och Anna.
Körde dem till Gislaved på någon förfest och sen hämtade dem i Sjötofta på natten.
Det kan man snacka om skogen,  typ 3 km rakt in i skogen från Sjötofta.
Haha, trodde jag aldrig skulle hitta fram.
Lördagen var jag uppe tidigt, trots att jag försov mig.
Var nere i idrottshallen vid 10. Kollade på företagscupen i 5 timmar, sen orkade jag
inte mer och susade hem, kollade på en massa filmer och åt en massa godis. Dumma mig !
Somnade tidigt sen.
Får ta igen detta nästa helg. Melody Club, ska bli kul kul !

Onsdag blir det staden B.
Ska upp till Proffice och snacka lite, sen Torsdag far jag ner till Halmstad.
Film och shopping förhoppningsvis. Får se hur lönen ser ut dock.
Finns så mycket vårfint jag vill införskaffa.

Lite bilder från UF-mässan i Torsdags. Fick några bilder, trots
att lillasyster fyllt hela kameran med bilder på sig själv. Hehe , posarn ^^ .
140936-19
140936-18140936-17140936-16


1. Emmo posar i våran infomonter vi stod i.
2. LillHanssons/Brickfast Uf;s snygga monter.
3. Fin monter.
4. SnöggHansson tummar också för entreprenörskap i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback