Stekhett.

Jahopp, ska väl få ihop ett någorlunda blogginlägg idag.
Riktigt seg idag, var och hämta pappa och dem som kom med bussen från Norge inatt.
Varit där på skidsemester, och jag blir mer än avundsjuk när jag fick se bilderna.
Först Thailand och sen Norge,  - hey ta och lugna ner er ett kilogram nu va!
Vissa reser jämt, medens andra som jag tex. sitter i lilla tranemo och stirrar ut genom fönstret.
Snacka om att jorden snurrar på medens jag står helt stilla i min egna lilla bubbla.
Glasbubblorna Jörgen prata om börjar jag smått förstå mig på. (Helsingborg.)

I Tisdags begav sig i alla fall jag, mamma och Jennie oss ner till Ullared, inte fick jag ut någoting
av resan som vanligt. Finns mycket att titta på men dock lite man vill ha. Mest skräp, och irriterande
förtidspensionerade tanter som kör på en med vagnen. Därför har jag nu börjat spåna på att lämna in
ett förslag till ledningen på Ge-kås om att dem borde införa Väjningsplikt, huvdled och inte minst
högerregeln där nere. Mycket bra förslag enligt mig.
I alla fall, så spenderade jag onsdag på tal om annat i Ulricehamn. Frida har ju avtjänat sitt 19:onde år
och skulle nu lämna tonårens lyckliga dagar för att fylla 20. Det blev förtäring av Kinamat med filmen
Förortsungar, som förövrigt är mycket bra. Sett den 5 gånger på loppet av en och en halv vecka.

JohännaPänna har åkt till Thailand nu, precis som alla Tranemobor utan jag. Hoppas hon har det
förjävligt och att regnsäsongen är ett par månader tidigare. Hehe nej då, jag har köpt 
Spray-tan här hemma så ska göra mitt bästa. Hoppas du har det gräjt där nere, hälsa 
la familia om du läser detta ! Dock oroar det mig att Johanna ska hitta någon het thailändare och gifter
sig med honom och glömmer bort oss här hemma. Detta får inte hända!
Magaluf väntar ju runt hörnet!

Imorgon ska jag träffa Hanna och gå en promenad, det var verkligen på tiden, hur längesen som
helst. Ska bli riktigt trevligt.
Måste också erkänn att jag har lite dåligt samvete, mycket snack och lite verkstad. Malin Nicklasson,
hur många gånger har vi inte sagt att vi ska träffas och festa till det, snart två år sen!
Och Julia, och mina classmates i Helsingborg, och sen har jag lovat min syster att komma ner och
festa med henne nere i Malmö. Och Ruscon, honom skulle jag och malin festat med i helgen, men
det hoppar vi efter många om och men, tro oss, vi har våra anledningar.

Nu när sommaren nästintill är här passar det ypperligt med sommarbilder!

140936-35140936-34140936-33140936-32140936-31Finally!

image37
image38
image39
image40


1.Frida och Karin. (ayia napa.)
2.SäsongareMattias. (ayia napa.)
3.Förfest på vårt hotellrum. (ayia napa.)
4.Boysen steker på stranden. (ayia napa.)
5. Frida innan Grabbarna Grus. (ayia napa.)
6. Magaluf väntar på oss!
7. Linn, Frida och Kevin midsommar 2005.
8. Min alldeles väldigt egna Kristofer sover på stranden midsommar 2005.
9. Jag 15 år och vet inte bättre.
10. Underbara Sp3.

Kommentarer
Postat av: Niklasson:)

Sanna! Hittade din blogg nu, trevligt trevligt! Nu bestämmer vi en datum, för vi måste träffas nu.

Puss Malin

2007-03-30 @ 17:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback