Little miss sunshine.



Ja ett blogginlägg till idag.
Kan alltid vara trevligt.
Mitt förra var inte Iika trevligt.
Var så jävla putt när jag skrev det.

Iaf så har jag börjar fundera på lite nya utbildningar.
På ett sätt vill jag börja plugga igen men ändå inte. När jag läser mina gamla blogginlägg från
skoltiden då får jag tillbaka klumpen i magen. Tog nog skolan för seriöst då, frågan är ju
hur seriöst ska man ta skolan?
Pluggade hela tiden nästintill, har aldrig varit så amitiös som jag var då.
Det var liksom inte jag, orkade inte ens gå ut och festa eller umgås med folk som en
normal människaoch var konstant trött. Bara stress! stress! stress!
Ändå saknar jag det livet. Saknar Helsingborg, träningspassen på Nautilus,
Wokcity, Frukostklubben på marknadsföreningen, Havet,
 min lägenhet, stadslivet, Villan, Arom och självklart mina
klasskompisar Anna & Jennifer mfl.
Det jag i alla fall kännt på mig nu efteråt är att jag gick fel utbildning. Den var liksom inte
riktigt vad jag hade tänkt mig och det känns skönt att jag känner så.
Nu blir det i alla fall jobb och resa minst ett år framåt. Vill bara komma bort härifrån.
 
Idag har jag och Johanna i alla fall bokat in Borlänge i Maj. Det blir nog
riktigt najs. Sedan har vi pratat om vår kommande 20årsfest, kommer bli stort
och vår kommande roadtrip i sommar.
Vill ha sommar här och nu !
Precis laddat ner melodifestivalsskivan med, tröttnat på den efter en kvart.
Men det är väl så det ska vara. Låtar man lär sig snabbt, blir också uttråkande efter ett tag.

Imon blir det lite intervallträning på morgonen.

Förövrigt ; Oh, så sjukt trött på folk som har sina bloggar enbart för att berätta för omvärlden hur
bra dem har det och detta ständiga sökandet efter bekräftelse.

image15
Jag och Jennie på dagis!


Tack för mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback