Lika barn avvika bäst.



Sitter här och lyssnar igenom Timbuktus nya platta. Så skön, den måste ni införskaffa kompisar.
Har precis vart ute med Freja. Så nu blir det Varm choklad (som inte är varm) och Korvmackor.
Har även spenderat min dag bla. på att bläddra igenom min Stureplan som damp ner i min brevlåda imorse,
fettare än någonsin och helt underbart. Kan en dag börja bättre?

Hade hemsk dröm inatt. Damn !

Idag är det Fredag, dött.
Men imon ska vi ut och fira Carolina. Det kommer bli mycket trevligt.
Och Johanna har kommit hem till lilla Tranemo i helgen, kan det bli bättre ?

Imon har lillasyster gymnastiktävling i Göteborg eftersom dem kvalificera sig från Vänersborg förra gången.
Frågan är ju om man ska följa med päronen imon. Först tävlingen sen börjar cupen så då lär man vara borta tills sent, vilket kan bli lite tajt. Får se hur jag löser detta.

Förövrigt; Pretjafs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback