come on, do the loco - motion with me .



Ugglar här nu. Ska försöka få ihop ett någorlunda blogginlägg för en gång skull.
Har tänkt börja städa snart, men sitta här lockar ju desto mer. Lata mig !

Gårdagen var lugn, men ändå rätt händelserik,
städning, promenad, Mormor 62, hockeybockeymatch i Nittorp och lite sånt.
Träffade Kim med. Trevligt Trevligt.
Erica fick reda på att hon blivit uttagen till RM - truppen i gymnastiken med. Kul för henne.
Så nu blir det tävling i Borlänge i Maj, ska bli kul att se!

Inte långt kvar till flytt nu heller.
Ska bli sjukt skönt, riktigt jobbigt att flytta hem när man hade bott hemifrån i 6 månader.
Men nu flyttar jag hemifrån för andra gången och det ska bli sjukligt skönt.
Dock saknar jag Sveriges vackraste stad Helsingborg, men jag kommer tillbaka, tro mig!
När jag fått rätsida på allt, då kommer jag tillbaka :P

Nehe, lust för att gå runt sjön. Får bli ensam, Johanna kom hem till lilla Tranemo !

Förövrigt ; Måns !

Erica och Linnea
Lillasyster och Linnea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback