Vibb aktuellt.


Oouw.. Tråkigt!
Lördagar är klart överskattade.

Tänkte tröstshoppa lite, för en gång skull klicka hem nåt från the internet,
men nej. Letat febrilt efter nåt kul man kan ha på sig utan större framgång.
Kanske får bli en trip till Göteborg imorgon ?
Eller så får jag gott vänta på Stockholm som väntar inom 3 veckor.

Idag har jag lyckats att inte göra någonting.
Sovit halva dagen och sedan spendaret tiden framför datorn.
 - Hey, nu får du rycka upp dig SännaPänna.
Tänkt att jag ska gå runt sjön nu i exakt tre timmar, men även 
det utan större framgång. Men har ju hela dagen på mig. 

Idag, tro det eller ej ska jag vara mer än lugn. Ingen alkohol i mitt blod inte .
Detta ska bli mycket intressant. 


Förövrigt ; Malmöfestivalen och timbuktu väntar på mig . :  ) 

image99

 

Kommentarer
Postat av: Julia

Heej :) jaadå allt är ok med mig! sj då?? du ska itne till vbg när timbuktu spelar där ? ;) Puss!

Postat av: Mallin

Sannnnnna!
Det låter super, och jag ska till festivalen vad som än händer! Super!
förresten, tråkigt fräsch bild på timbuk:)

2007-07-08 @ 16:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback