Magaluf - 07.

Idag har jag fått mycket gjort.
Det känns bra. Skickat iväg många
ansökningar så får se hur det urartar sig.
Har ett eller två stycken jag skulle mer än dem andra
vilja ha. (Vilken meningsbyggnad det blev nu då?)

Annars har jag varit ute och gått och nu ikväll
dratt en film. Heartbreak Hotel fick det bli.
Svenska filmer och jag är kusiner.

Sitter här med mina brillor, så ovant.
Antingen glömmer jag att använda dem eller
så kliar dem bara på näsan. Men det är väl
en vanesak antar jag.
Imon ska jag in till staden B. En snabb visit antar jag.

Well, det var väl allt för idag. Ska sätta mig bland resekatlogerna nu.
Måste hitta ett prima hotell nere på Magaluf åt oss.
Men blir nog inte så svårt : p Längtish!

Förövrigt; Ni måste hitta mig nu, jag är nyckelkompetensen på företaget.


underbar och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback