Irresistible.

Idag är det Onsdag.
Tagit mig hela dagen att inse de.
Tror det är Torsdag hela tiden, men ånej.
Idag har det varit lugnt. Var i Gällstad
imorse, hälsa på SnyggHansson och lite sånt.
Alltid trevligt. Tråkigt att man inte träffas så
mycket längre nu när man blivit "stor" och alla flyttar
åt sina håll.

Sedan har jag fördrivit dagen med att vandra i skogen med
Freja, vart borta i negerlådan, ugglat och ugglat lite till.
Aldrig fel, eller jo
i längden blir det ju eller hur det var nu. Men men .
Jag mår prima iallafall! : )

Precis beställt lite nya underkläder och nya glirer.
Yes, yes. Måste ju förbereda inför sommaren.
Så illa så jag har faktiskt gett upp hoppet efter vintern och
blickar nu framåt åt Juni, Juli och Augusti.
Ljusa kvällar, fester, solbränna, Rhodos : ), Halmstad,
Båstad, Glass, Stranden, Sommarhits
och allt som hör till. Ta mig dit nu!

Förövrigt; Plötsligt så händer det.

Kommentarer
Postat av: Dannii

Underbart med sommar, kanske skulle ta o boka en resa eller nåt snart?

2007-01-18 @ 15:45:34
Postat av: Måhlin

En resa låter ljuvligt:) Vi ses i helgen flickor:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback