I'm so fucking royal.

Idag är det fredag, vilket betyder att det är
Lördag imon. Låter mycket bra.
Jag är mycket festsugen, hoppas på xoy imon!

Vakna hyffsat tidigt för att vara mig idag.
Solen lös, helt underbart.
Jag och johanna gick en sväng med Freja.
Kändes som vår !

Kom hem från stora staden Borås precis.
Märk! ironin.
Jag, Johanna, Linnea och Erica.
Kommit hem lite fattigare men dock med nya jeans
och en stor bunt resekataloger.
Jag och Hannavännen är sjukt inne på Magaluf i sommar.
- Där måsarna skrattar sig hesa ni vet. :P
Eller den här - Ey, värsta svennestället! (Jag är trött.)
Snart ska vi boka och jag längtar tills jag döör!

Well, well ska bege mig mot tv;n.
Min stora ögongodis är med i
"så ska det låta" idag. Ah!

Förövrigt; Lilla fågel blå.

Kommentarer
Postat av: Måhlin

Åh jag som också vill till Magaluf, hihi:) Ni har väl inte bokat än? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback