193.



Idag är det måndag, känns helt okej.
Men tanken på att det finns många underliga människor i denna värld
gör denna måndagen väääldigt lång.

Helgen var helt okej.
I Torsdags var det X&Y, Fredag Ulricehamn och i Lördags Seriefinal och Parken.
Ånej, det finns inget att tilläga om det.
I Söndags var det Vänersborg och Gymnastiktävling. Sjukt vad trött jag var då.
Gick och la mig vid halv 4 och upp vid halv 7.
Men det var det värt. Lillasyster fick två silvermedaljs : ) Oouw gud vad jag saknar gymnastiken.
Att man var så dum att man hoppade av när man var liten . Skitan också.
Snart blir det gymnastiktävling i Halmstad med, ska bli kul att se.


Well well, ska väl få ut nåt av denna dagen också.

Förövrigt; Fel månad. Fel Vecka.



lillasystervit.
Lillasysterröd.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fdf

2009-05-29 @ 15:18:50
Postat av: Anonym

ny design ? jag kan fixa allt, skriv till mig bara :) det är gratis oxå :) / [email protected] PUBLICERA INTE KOMMENTAREN!

2009-05-29 @ 15:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback