Vuxenpoäng.

Hur "grown up" är jag?

Jobb (1p) - Ja, kan man säga.
Visitkort (1p) - Har haft : )  
Konferens (1p) - Nej, det kommer : p
Bor hos föräldrar (-2p) - Jaop, flyttat hem igen efter ett halvår i Helsingborg, men flyttar 1 April igen.
Vara förlovad (1p) - Nej usch nej.
Vara sambo (1p) - Nej.
Vara gift (2p) - Funkar aldrig ändå, vi lever på 2000talet for good sake.
Skild (3p) - Nej, jag har ju inte ens hunnit vara gift!
Äga villa (2p) - Hellre en våning i stan.
Ha en bil (1p, kombi 1p) - En liten fräsig stor på prio ett på inköpslistan.
Hund (1p) - Underbara Freja.
Lån (1p) - Nono.
Gemensam ekonomi (1p) - Klarar mig bra med mina föräldras ekonomi. : p
Pensionsspara (1p) - Tack, ska tänka på det!
Storhandla (1p) - Nope.
ICA-kundkort (1p) - Räknas mammas ?
Använda rabattkuponger (2p) - Har en underlig förmåga att tappa alla sådana.
Äga hushållsassistent (1p) - Någon som städar och lagar mat åt en ? Ja, en sån tack!
Äga diskmaskin (1p) - Hur klarar man sig annars?
Dubbelsäng (2p) - Nej.
Ha julgran på julen (2p) - Ibland.
Gråa hår (1p) - Nej, gud nej.
Celluliter (1p) - Ibland har man tur : )
Prenumerera på morgontidning (1p) - ?
Lösa sudoko (1p) - Fattar inte hur det funkar.
Välja att inte svara i telefon (2p) - Ja, vill dem nåt viktigt ringer dem igen.
Putsa fönster (1p) - Det gör mamma.
Svampplockning (2p) - Nej, jag funkar inte så.
Långfärdsskridskor (1p) - Ser fräsigt ut.
Parmiddag (1p) - Nej.
Vinprovning (1p) - Vore najs.
Danskurs (1p) - Showdance, för några år sedan.
Partaja till gamla 70-talshits. (1p) - Med alkohol funkar allt man kan sjunga med till.
Dricka konjak alt. calvados till kaffet (1p) - Dricker inte kaffe.
Däcka före 23.00 dagligen (1p) - Ibland.
Föredra soffan hemma före krogen/puben med bästa kompisarna (1p) - Nej! Förstår mig inte på sånt.
Spela Bingolotto (1p) - Går det fortfarande?
Tycka att Ernst Kirchberger är en riktig pudding (1p) - Nae, barfotagrejen skrämmer mig lite.
Ha höftproblem (1p) - Haha what?
Köa till Allsång på Skansen kl 7 på morgonen (2p) - Ja, självklart. Det är kultur.
Bli förundrad över “ungdomen idag” (2p) - Nej, men vad samhället är påväg.

Fan Sanna, det här gick ju inte så bra. : P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback