tokyo


Jaop, sitter här igen. Börjar nog bli ett beroende?
Vart ute och lufsat i snön. Var ute med Freja, tänkte gå hela Elljusspåret,
men det var ganska lönlöst om man säger så. Vägen existerade inte av all snö, så gick en bit och sen vände jag. Sen när jag kom hem fick jag rycket och började skotta snö. Ganska onödigt iförsej eftersom det snöar hela tiden så om någon timma ser det likadant ut igen. well well..

Jobbar hela helgen, ganska skönt på sitt sätt. Bra betalt och pengar behöver jag alltid.
Men det är lönehelg och jag är riktigt sugen på utgång. Kanske får bli båda? Om man orkar.

Igår var Pettson här. Kinamat och OC. Det var trevligt.

Förövrigt; Tokyo, I can leave any day, but you always gonna stay on my mind.



tokyo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback