Thairiket.


Jaha, det blev utgång igår iaf.
Hade bestämt att jag inte skulle ut, undantag xoy.
Men det visade sig iaf att det inte kunde bli xoy och så blev det inte. Men jag kände det började klia i benen när klockan närmade sig halv sju, jag såg mig själv sitta med hunden och kollade på gamla repriser av Top Model en lördagskväll ensam i min soffa.
Så det hela slutade med att jag susade iväg till Ulricehamn och det visade sig bli en lyckad kväll på gamla kära plutana.

Idag har det varit chill, kom hem från Ulricehamn vid fyra ungefär , var ute och vandra i skogen med Freja och sen har det blviit mer än lugnt.
Det som är illa då iaf är ju att klockan redan är halv 1, jag ska gå upp halv 8 imon och jag kommer vara sjukt trött. Men ingen har väl dött av det inte ?

Well well, undra vad min kära mor,far little sister och resten av gänget gör nu?
Klockan är ju iförsej bara halv 7 på morgonen där borta men jag skulle gissa att far min är ute och springer sin dagliga morgonrunda. Det är bara för orättvist, varför kunde jag inte komma på lite tidigare att jag ville med, och varför kunde jag inte komma på lite tidigare att en fem års utbildning på Lunds direkt efter gymnasiet kunde bli lite väl för bra?  Då hade jag inte suttit här nu utan då hade jag luggit och sussat i en Bungalow ungefär en flygresa 18 timmar härifrån. Typ 30 grader varmt i stället för 14 minusgrader kallt.
Men jag antar väl att det är för bra för vara sant ? Men finns det någon generös själ där ute som känner att "ja, jag har nog en extra flygticket till Thailand" att ge bort så är jag mer än tacksam.

NejNej, tillbaka till verkligheten Sanna Blomgren. Imon kommer det bli nervöst, får se hur detta urartar sig, man kan ju hoppas på det bästa.
Nehe du, nu ska jag ta tag i mitt liv och gå ut en liten sväng med min voffsing sen blir det sussa kudden.

Förövrigt; Sommaren känns sjukt avlägsen.

Good night , and good morning to my family and Linnsan och co
som just nu befinner sig i Thairiket!

Kommentarer
Postat av: Danni

Fan Sanna, vi sticker till Thailand. Jag är på! Hur är dte på jobbet? Hoppas att de går bra! pusskram

2007-02-12 @ 16:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback