Med glitter i VIP-kön.



Idag är det drygt, vilket jag redan igår konstaterade att det skulle bli idag.
I alla fall så har jag läst ut Ego Girl av Carolina Gynning nu och jag säger bara
READ IT systrar där ute.
Hon är så fucking wild and crazy så jag önskar hon kunde smitta av sig lite
nu i min gråa och trista tillvaro.
Nästa bok blir troligtvis den Nakna saningen av Linda Rosing, men tror dock den inte
är lika klockren som Ego Girl. Rosing borde klippa sig och köpa en ny tröja, min mening om
henne. Hon har inte riktigt släppt 14årsfasonerna.

Well well, imon åker päronen till Thailandet och blir borta i två och en halv vecka och
det ska bli sjukligt skönt. Dock blir jag hundvakt, får väl se hur detta ska gå.

Ikväll blir det hårfärg i huvudet och färga slingor på pappsen och lillasyster.
Sedan ska jag dra mig till negerlådan, får börja i tid om jag huvudtaget ska kunna
se levande ut när mams och papps kommer hem .

Och så ringde min syster mig i morse, SANNA du har fått dagens ros av mamma
pappa , eva och johan. Jag bara WHAT?! Verkar ha spridit sig ute på samhället med,
Men det är INTE mej dem menar i fall att ni skulle få för er där ute.
Jag kan inte thailändska!
 
Förövrigt; If I had a million dollars.


Gynning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback