Mallis 2007.



Herrueguud,
sitter och glor runt på resedagboken.se nu och mår usch och fy..!
Fick panik av att jag kommit på att jag också vill med ut och resa och se stora världen,
men har inte ens plannerat in det, har inte lagt undan en krona för detta.
Alla, ja då menar jag alla är ju fan ute och reser nu, men inte jag, nej jag sitter i lilla tranemo och glor in i datorn.

Långa många sega dagar kvar till Magaluf, två veckor i solen iaf.
Det kommer bli underbart. Massa sol, massa drinkar och massa galenpannor med min soulmate!
Men som sagt Malaysia, Thailand, Bali och Australien hade ju suttit mer än fint just nu.
Men det är väl bara att gilla läget kompis.

Förvrigt; Om en vecka kommer familjen hem och showar sina solbrännor, åh vad jag längtar : / .

Kommentarer
Postat av: Måhlin

Kan du inte hänga med ut i helgen? Dumt isf! Sugen:)

Postat av: Måhlin

Okeej bra! För de är ju lönehelg och allt, kommer vara massa folk ute! Mm antingen parken eller x&y, de blir ju kul vilket som! Bara vi ses och kan parta;P

2007-02-22 @ 15:46:24
URL: http://mydeliciouslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback