Kharmakontot.


Damn vilken huvudvärk.
Tror faktiskt inte jag tål Rexam, eller nåt fel måste det vara.
Jobbat eftermiddag idag. pådrag men jag slapp : ) Gött.
Gick ändå hyffsat fort, var bra musik i hörlurana och en timmes radioprogram om Timbuktu.
Måste bara ladda ner hans nya album, grymt bra. Melodifestivalen i öronen med. Carolina af Ugglas och Magnus Uggla helt klart bäst. Men men..

Sitter och äter nybakta scones nu. Jennie kom förbi med kanelbullar, choklad, ost marmedal
och nybakta scones precis. Bortskämd är jag , men sjukt gott : ) !
Snart ska jag susa in till stan och hämta Måhlinen och Carolina med. Känns konstigt att jag inte är ute och svirar, men ändå skönt med. Hade aldrig pallat att vara bakis på Rexam imon .

Igår var det Fredag och jag jobbade inte natt. Sedär : P
Vakna som sagt tjugo i fyra typ. Var ute och gick och sen städade.
Sedan susade jag in till staden B med malin. Ät thai och var en stund på Uf-kontoret.
Sedan på kvällen blev det speltajm hos Johanna A, jag johanna, carolina och måhlinen. Det var najs.

Förövrigt; Vi vet vaaaaaaaaaaaaaaaaaaar !

Kommentarer
Postat av: Anna

Amen! Hon Carolina of Uggla sjöng ju som en kråka och såg ut att lida hela framträdandet! Visst va låten bra, om någon annan sjungit den! och Magnus Uggla, hans låtar låter ju likadant. Nu får du skärpa dig ;) hahaha helt rätt personer som gick vidare :D Men hade hoppats på han där Eliaz också kom till andra chansen. Men men! Hoppas allt e bra med dig! Vi har tenta på torsdag :S haha puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback