Herr brevbärare, var håller du hus?



Uppe med tuppen idag.
Vet inte riktigt vad det är för fel på mig. Vaknade 03:42 idag.
Vaknar tidigare än vad jag somnade dygnet innan. Iaf så somna jag klockan tio igårkväll, innan filmen ens hann ta slut.
Ska snart bege mig ut i mörket med thermobracks och lite musik i öronen och gå en promenad. Sen ska jag nog ner till affären och inhandla lite apelsiner. Sjukt sugen!

Igår skulle jag laga mat tänkte jag. Vilket jag inte tänker så ofta, eftersom jag inte ens vet hur man kokar ägg. Ja, ni förstår.. Jag är kass på laga mat!
Tänkte köttfärspaj är väl inte så svårt. Men det hela sluta med att köttfärsen blev bränd och pajdegen var kanske lite väl degig. Hum ? Men gott var det iaf. Haha..

Jobba hela helgen. Kan inte bestämma mig om jag ska varva jobb med lite fest,
men kommer ångra mig söndagen när jag ska upp och jobba men ändå. Har inte fått min löning heller så känner mig inte på topp för fest. Men vet att jag kommer bli sjukt sugen när jag väl sitter vid lampan imon.
Men slutar fem i tio, kanske blir lite väl tajt?!
Well, well..

På måndag kommer la familia, hoppas dem köpt en massa presenter till moi : P

Förövrigt ; Bring me some storstad in my gråa vardag.

Kommentarer
Postat av: Måhlin

Jo klart vi ska ut Sannis, jag bjuder er allihop de är ju lön idag ffs;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback