Norgehistorier.

Eftersom jag just idag har sagt upp mig från mitt jobb kan jag lika väl berätta för hela
omvärlden varför så slipper man missförstånd.
1 Februari tar jag mitt pack och pack och flyttar till vårt grannland i väst.
Söka lyckan i den norska huvudstaden.
Tvekat har jag gjort, både fram och tillbaka men har äntligen bestämt mig.
Jag kommer ingenstans i Tranemo och det är dags för mig återigen att flytta från Tranemo.
Jag kommer sakna alla mina underbara och vill inte ens tänka på den dagen jag vinkar av mitt hemland.

Tack underbara skärgården för dina kloka ord !

Tanken slog mig häromdan att jag inte kommer få träffa Snygghansson på länge.
Inte många dagar till hon beger sig ut i världen och när hon kommer hem bor jag i ett annat land.


Förövrigt ; Oouw.. kommer saknar speciellt vissa personer alldeles för mycket !

  
Underbara Syster-sockersöt.
   
Jag och malin 16 år och vet inte bättre.


Underbara vänner hos mig på min 20 årsdag.


Långpromenaden, Emmo och Hannavännen.
      

Jag och min rosenknopp.


Storasyster.

Jag, Malin och Isak på Napa.


Siggesförfest sommaren 06.


Linnsan gör en Sannapose.


Sp3.


Studenten.

 image138


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback