Lintott.


Ja nu är även jag 20 år. Även fast jag är en liten jävla lintott som inte kan laga mat och behärska pengar så har även jag lämnat tonårens glada dagar.
Både positivt och negativt, positivt är att jag kan själv gå till systemet, det negativa är att jag nu måste bli vuxen. Jag är inte tonåring längre och jag inom tio år måste växa till mig och mogna.
Eller så struntar jag i det och säger som farfar sa när han var dryga 70 "Ja, jag har inte mognat än".

Systemåldern firade självklart med dem allra bästa. Och jag måste allt tacka för dem fina presenterna, blommorna och vinet. Men även för att ni gjorde min kväll igår. Ni är underbara och jag är glad att jag har er! Vad hade jag gjort utan er? Så kul att Hanna var med igår. Saknar/saknat dig massa !

Vi har även passerat första advent och jag räknar dagarna till jul, är ju trots allt bästa på hela året som jag tidigare nämt. Sedan väntar ett kommande år, 2008 som jag bestämt mig för att det ska bli det bästa året. Börjar bra med Kielkryssning , Hemsedal och mkt mer : )

Förövrigt ; Alicia Keys - No one.

  
Stal lite bilder av Måhlinen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback