Denna sången är till dem.

Jag kommer ifrån?Tranemo.
Jag sover:Mer än normalt.
Jag är: Väldigt krävande av mig och 20 år.
Jag samlar på: Magasin.
Jag blir glad av:Presenter, pengar, vänner och träning.
Jag blir förbannad på:När det inte går som jag vill det ska göra. Men även växthusefftekten. 
Vad sa du senast? "Vi hörs sen!" Till mamma.
Var du på festival i somras?Hultan och Malmöfestivalen. 
Gröna eller röda äpplen? 4480-äpplen. Yrkesskada?
Vem ringer du när du är arg/ledsen?Nu för tiden ingen faktiskt. Jag drar täcket över huvudet, och svarar inte när det ringer. 
Vad skulle du behöva nu? Lön, en resa och en ny garderob.
Vad har du nu?Allmänt tråkigt. 
Har du snygga skor? Ja, jo. Annars skulle det inte vara mina skor. 
Vilken tid gick du upp idag? Ingen idé att nämna ens.
Vad var det första du sa idag?"Hej, vad gör du ?" när jag ringde min syster. 
Har du ätit frukost idag, isåfall vad? Japp, Citronyoghurt med müsli.
Har du sovit i din egna säng inatt?Jaa.
Har någon annan sovit i din säng inatt?Nej.
Vad såg du senast på TV? O.C lite från och till. 
Kan du spela fotboll? Nej. Jag är kass.
Har du strumpor på dig nu? Nej, faktiskt inte. 
Har du körtkort? Ja.
Är du ensam nu? Ja, fast jag känner mig inte så ensam.
Vad ska du göra ikväll? Städa färdigt, gå ut och gå, och skriva klart mina ansökningar.
Vad ska du göra imorgon?Jobba 13 - 19. Tvätta och träna.
Vad ser du framemot nästa veckan? Julafton, juldagen, ledigheten osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback