Längtar efter sommaren 2008.



Det värsta är ändå när man sitter inne på ett kontor.
Ingen aning hur varmt det är ute, eller ingen aning hur sent man får gå hem.
Utan man sitter där inne och bara ser människor springa förbi utomhus, med kortbyxor och
solbrännor.
Jag dör om det inte är fint väder när min semsester kommer.
Jag funderar mkt starkt på att ta en resa från detta land. Ta igen alla veckor jag missat,
och bara vara.

Ikväll blir det Halmstad.
Skymta någon timme av sommarstaden.

Förövrigt; Jag hatar att sommaren snart är förbi utan att jag fått uppleva den.

Kommentarer
Postat av: Malin

halåå ska ni inte till magaluf?

Postat av: Malin

men nej va dumt.. de skulle ju inte vara fel att åka dit precis;)

2007-08-08 @ 07:56:34
URL: http://mydeliciouslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback