Kolla Roger Brun på Starshine.


Man blir knäpp av tanken på att man jobbar och bor i Tranemo.
Jag är 20 år och borde inte sitta här. Det är nu jag borde passa på.
När jag är 40 år och sitter här är det inte lika lätt att sticka.
Linn vi måste genomföra vår plan. Dock har jag tidiglagt vår plan ett par månader : D
Jag vill härifrån nu.

Och bara sådär helt plötsligt sitter jag där igen. Samma misstag igen SannaPanna.
Påtal om annat så jobbade jag min sista dag idag, så nu har jag min efterlängtande semester.
Känns faktiskt inte på nåt sätt annorlunda. Men semester har bara varat i 1 timma än så länge,
dock kanske jag borde ta den tillvara, jag kanske inte borde sitta här. Kunde vart på Magaluf
nu om jag inte tackat ja till jobbet. Förlåt Sanna och Johanna! Ibland handlar jag före jag tänker.
Alldeles för ofta är jag rädd. haha ..

I helgen blir det troligtvis Sigges. Var faktiskt en tag sen jag var där nu.
Inte för att det lockar så jävla mycket, men du vet det är det nästintill är det enda utestället
man kan gå till på sommaren. Är väl därför det blivit en del Halmstad denna sommaren.
Påtal om Halmstad, jag saknar Johanna. Det är alltför sällan man träffar henne.
Bästa Johanna, bättre vän får man leta efter !
Sigges iaf, i helgen är det 80talsnatt och DJ "clabbe" haha , kan det bli mer fel? Jag måste bara dit.

Annars så är jag sjukligt förskyld, feber och skit. Igår var en soffliggardag.
Från det att jag kom hem från jobbet tills jag gick och la mig låg jag på min soffa och zappa
bland miljontals kanaler. Jag drog två filmer och åt min müsli. Det kan man kalla misslyckad kväll.
Tanken från början var att jag skulle med Linnsan på spinning och idag skulle jag ta mig till bassängen och
simma av mig lite. Men nehe, måste vara friskus till helgen! : )

På måndag bär det iväg till Malmö. Underbara Malmö.
Hälsa på syster, ut och göra Malmös gator osäkra (som om dem inte vore det innan? haha)
och kolla in Timbuktu :) och Mustasch och många mer braiga. Malmöfestivalen
kan ju inte bli annat än lyckat.

Förresten var är det fina vädret dem lova? Jag har äntligen lite ledig, behöver en bränna.
Det får väl bli gymmet med linnsan imon och sedan negerlådan. Detta håller inte.

Förövrigt; Find comfort in Pain.


       
      
    

1. Doris.
2. Min lilla kusin Nova på sin 3 årsdag.
3. Lillasyster posar på heltid.
4. Freja liten.
5. Johanna på Sergels torg.
6. Malin & Malin för 3 år  sedan : P
7. Förfest hos mig. Längesen.
8. Fredrika, Emma och My balfina.
9. UF - mässa. Hey malin, din pose melike. haha.


Kommentarer
Postat av: Måhlin

hej på dig:) hoppas du fick mitt sms innan, och säg de till linn också. har inte hennes nr nämligen. sen sa nån att de va tranemodagarna också, men ska ni dit? kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback