DHL är en pina.

Sitter på jobbet.
Vart sjukt lugnt idag, har princip bara stirrat in i datorn hela dagen.
Känner att jag vill hem nu, ut och röra på mig. Kanske iväg och träna ikväll.
Men bilen är i Halmstad så kanske blir en promenad ist.
Tråkigt när Jonna har semester. Det är jag och två äldre herrar på kontoret. Lagom kul.
Men man får väl göra det bästa av situtionen. Eller något sånt.
Därför har jag nu tryckt upp en lista för att ytterligare döda lite tid.


Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokusåpa? Ja, jo rivalerna hade vart något.
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren och hösten.
Brukar du sjunga i duschen? Nej inte längre.
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Fotboll & Ishockey.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Mkt tveksamt.
Vad är viktigast för dig?
 Min familj och mina vänner.
Laddar du hem musik och film från internet?
Ja
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
 Resa.
Vad är det bästa med julafton? Julklapparna, helt klart.
Tänker du mycket på ditt utseende? Ja
Vad får dig att slappna av? Sol, bad och vänner.
Är du mörkrädd? Ibland så.
Vilken färg är snyggast? Svart, ändrar mig lite dag från dag.
Tycker du matte är svårt? Beror på vilken sorts matte.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, men ger en fin magkänsla.
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling?
En resa och pengar.
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Beror på vilket humör man är på, men i snitt kanske vid 10?
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Mamma.
Bråkar du och dina syskon ofta? Oja, alldeles för ofta. 
Vem är den viktigaste personen i ditt liv?
 Johanna och Mamma.
Vad föredrar du för sorts filmer?
 Svenska.
Vad slösar du mest pengar på?
 Måste nog säga kläder.
Vilka länder har du varit i? Finland, Tunisien, Grekland, Rumänien, Danmark, Tyskland, Frankrike, USA, Bahamas, Cypern, Spanien, Turkiet, Tror det var alla?
Var badar du helst? Medelhavet.
Vad dricker du för alkohol? Mestandels Vin.
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Nej, jag är redan skadad så det räcker ; )
Vilken kändis är hetast? Ola Svensson.
Gillar du att dansa? Med alkohol i kroppen, så går det mesta. 
Vad har du för klädstil?
Svårdefenierbart.
Vad dricker du hellst när du är törstig? Ramlösa.
Vad har du för personlighet? oh sheet, blyg kanske.
Har du varit deprimerad? Ja. Har väl alla varit någon gång.
Tror du på livslång kärlek? Nej. Vi lever på 2000talet for good sake.
Vad äter du helst när du ser på film? Borde svara nötter.
Lever dina föräldrar tillsammans?
Ja.
Vilken hårfärg har du naturellt? Blond.
Vilka internetsidor besöker du varje dag? 
www.stureplan.se/blogs/elin , www.aftonbladet.se , www.bt.se , www.aftonbladet.se/alex , www.efterfesten.se , och alla dessa bloggar.
Hur ofta motionerar du? Försöker visa mig på Onyx minst tre gånger i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback