Den kungliga huvudstaden.


Mkt som händer i mitt liv nu. Kanske för mkt.
Hinner liksom inte med allting som borde göras.
Med det kallas prioritering eller ?

I alla fall är det stress, stress, stress och åter stress.
Helt i onödan. På jobbet är det alldeles för lugnt,
men tanken på att jag har tusen att göra när jag kommer hem är tungt.
Magen och huvudet mår ingen vidare.
Skönt att jag kommit igång med träningen igen annars hade jag inte orkat.

Det var mycket skönt att vara på "semester" i helgen som var.
Jag och världsbäst och till Sthlm, sjukt bra.
Jag blev kär på cupen med, kanske tar min väska en vacker dag och
flyttar till min kärlek, den kungliga huvudstaden.
Slår det mesta.

Fredagen efter jobbet susade vi iaf iväg,
var framme i Stockholm vid nio, checkade in på Hotellet,
Gick ut i stan och kollade in Östermalm, Stureplan, Slottet, Riksdagshuset och
sen åt lite mat.
Lördagen var det shopping hela dagen, gjorde åt alldeles för mycket pengar, men vad mkt fint
som finns! Aldrig mer Borås iaf. Haha
Sedan var det förfest ute i Nacka, sedan Fenix på Södermalm, och till sist Eken på vid slussen.
Söndagen ännu mer shopping sen hemresa.
Som sagt, detta måste göras oftare.

Denna helgen blir det Halmstad.
Festa med folk man träffade på Hultsfred.
Imon Mårtenssons och Lördag Leffes eller något liknande.
Blir nog bra Sanna.

Förövrigt ; Ibland undrar man om det beror på en själv ? Att inte ha kontrollen gör ont.
Coldplay - Fix you. 



Kommentarer
Postat av: Måhlin

Sigges imorgon? ;)

Postat av: malin

sanna! hur blir det med malmöfestivalen?

2007-08-04 @ 13:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback