Damn.


Sitter på jobbet nu.
Sjukt drygt, högsäsongen är verkligen över tycker jag.
Finns ingeting att göra.
Går min sista dag imorgon sen har äntligen jag min semester.
Det ska bli fruktansvärt skönt.

På måndag blir det Malmö,
kolla Timbuktu och Mustasch. Missar dock sahara Hotnights denna gången också,
men det får gå.

I helgen blir det troligtvis Sigges, var ju ett tag sen.
Men fuck vad jag är trött på detta stället, denna hålan, detta folket.
Det är så man vill spy ibland.
Men jag och Linn har en plan, som jag om jag inte får jobbet kommer att genomföra, garanterat.

Förövrigt; Fräsig bild på Klingan och direktören .

image101

Kommentarer
Postat av: Mallan

Hej Sanna!
Allt är bra, hur är det själv?
I helgen blir det "tjörn runt" härute, om du inte har ngt bättre för dig, ta dig en tripp ned hit.
Vi måste ses snart, min skola börjar den 27:e, men fortfarande ingen boende dock. Du vet ingen som bor i Kalmar?
Se Ya!

2007-08-16 @ 21:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback