"Bring that town in to my life."



Sitter på jobbet,
och återigen sitter jag och glor ut genom fönstret på brunnbrända människor.
Detta ger en dålig magkänsla, vilket jag måste leva med.

Men får ta igen detta på min ledighet och i helgen.
För det verkar vankas sommarstaden Halmstad i helgen igen.
Verkar bli brao väder i helgen med, så stekas ska det allt göra.
Förhoppningsvis slutar denna helgen lyckligare än den förra.

Ikväll blir det städning, det är kaos i min lägenhet.
Vet inte hur jag lyckas med allt,
sedan tänkte jag bege mig mot Gällstad. Var ett tag sen jag var där nu.
Kan alltid vara trevligt.

Förövrigt; Det skötte du snyggt.

image90

Världens bästa Johanna, en kväll I Halmstad 2005.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback