Att vara Alex Schulman.


Fint väder idag och det är ju positivt.



Läste precis Alex Schulman's blogg, haha han är för sköön den herren.
Var får han allt ifrån? Han är nog ungefär lika hatisk som jag är mot vissa folks?
men var befinner sig nya numret av Stureplan? Saknar det, går tidigt upp varje morgon
för att kolla lilla brevlådan, men inte då.

Idag är det i alla fall mycket att göra.
Hey, En viss fröken Karin Ejervall följer med imorgon, mycket trevligt.

Igår var största syster här, inte sett henne sen julas. Vi kollade på mina gamla
Napabilder, asså shit vad man ser ut ! Haha, sekretess på dem bilderna hädanefter.
Hehe, och visst kunde jag inte undkomma att sukta efter Magaluf när man såg bilderna.
Snart är vi där, Olofsson och Jag.

Förövrigt; Galen påsk på er alla, vilket jag ska ha i alla fall !


image43

                                                                          Calle & Alex Schulman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback