Service encapulation and innovation.


Ja, enligt rubriken så ser ni hur kul jag har.
Klockan är 23:27 och jag är verkligen inte klar
med det mål jag hade satt upp idag.  Men vad gör det.
Klockan 24 måste jag krypa till kojs och läsa Snabbmatslandet
som vi snart ska ha semenarium på.
Jag har sagt det innan och jag säger det igen, jag gillar inte denna kursen.
Ekonomisk geografi liksom.  Blä!

Igår blev det inte mycket pluggande, max 2 timmar.
Fick redig migrän eller vad man ska kalla det.
Efter en alvedon och ett par timmars sömn var jag
fit-for-fight. Lite sent, med tanke på att klockan var halv elva.

Bästa Kim fixade istället så jag kunde få se mina efterlängtade filmer
istället. Har inte kunnat spela upp dem på min dator här, så han
fixade nåt program åt mej. : ) Massa film igår istället för att släcka lampan.
Illa Sanna.

Nu ikväll har jag suttit här, sen typ 5.
Med en och annan paus. Var och solade innan.
Skönt, mkt skönt.

Well, får väl återgå till böckerna..

Förövrigt; Tranemo i helgen : D

Kommentarer
Postat av: Bokvist

Hehe, de e inte lätt när skallen bankar=) tur man har sina tips å trix;D Ha de kanon Sweetie

2006-11-28 @ 23:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback