Sannabongbing


Duktigt av mej att skriva blogg varje dag.
Ja, det tycker jag allt.

Tidigt idag klev jag upp och ut i regnet för
att cykla ner till Nautilus och träna.
Duktigt av mej. Ja, jag instämmer.

Sitter nu med böckerna, tagit en paus och dricker
ramlösa. Bästa! Måste ju erkänna att man blivit
partisk när man flyttat ner. No more loka.
Ska plugga lite mer statiska metoder, sedan ska jag
allt bege mig mot negerlådan och bruna mig lite. Underbart skönt!

Iaf, idag är det Lördag.
Ska ikväll bege mig mot Halmstad. Hälsa på lilla hannis, och
sen senare träffa Malin och en bunt laholmare. Trevligt.
Antagligen blir det elvan och B&B. Kulkul!

Förövrigt; Ni är allt lite dåliga med att kommentera mitt liv vänner.

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag vill snart att du kommer hem... vi fyller ju snart

2006-11-25 @ 16:11:20
Postat av: erica

kom hem snart!

2006-11-25 @ 16:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback