Sanna heter mitt namn.



Idag är det fredag.
Eller ja, igår egentligen om man ska gå efter klockan.
Men ändå..

Idag har det varit solning, föreläsning och Väla.
Hitta jag en skjorta och ett linne med : ) Alltid bra att ha.
Sen hitta jag årets första julklapp med. Ligger så fint här hemma och väntar på att bli öppnad : p
Julen är den bästa, vilket dem som känner mig vet att jag tycker.

Sen har vi haft vår traditionella "Idolkväll", jag Jennifer och Anna.
Sen kolla vi på Love actually. Underbar film. Måste ses igen.
"Fröken frityrmunk 2003".
Sen lyssna jag och Jennifer på massa julmusik. Längtar!
Exakt en månad kvar nu ju.
Men ännu mindre tills på onsdag. En viktig dag att lägga på minnet .

Nåja, snart blir det film. Black Jack eller tomten är far till alla barnen?
Älskar svenska filmer, så kanske går så illa att  det blir båda ?
Upp tidigt imon och träna och sola iaf.

Å, Johanna jag har "jagharmatatkatterna"låten.

Förövrigt; Imon är Halmstads gator osäkra.
Snart har ett år gått av saknad till min bästa farfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback