Kvantitativa varibler.


Jag bara älskar statistiska metoder, eller inte.
Ta mig härifrån. Suttit och kollat på boken i snart två timmar,
men drar mig från att börja. Läst hälften, men har den skrämmande
hälften kvar. Desutom känner jag mig helt loj i huvudet idag.
Ana mun kaikki kestää.. !

Igår var det i alla fall Halmstad.
Först var det förfest i Laholm och sedan susa in till Halmstad.
Elvan och B&B som sagt. Kul och trevligt.
- Hallo, kissa inte på mitt hus. Hehe, bästa Johanna.

Nu är det bara 3 ynka dagar kvar. Och lillasyster, du har bara 2!
Jag har allt ett paket som ligger här och väntar på dig :D.
Well, på fredag börjar julkalendern med. Och jag ska åka hem till lilla tranemo.
Där har jag inte vart på en månad nu.

Nåväl, får väl sätta mig med böckerna nu.

Förövrigt; Märkliga hårvax det finns idag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback