fucking royal.


Mitt första blogginlägg på den här bloggen.
Detta är för 1 år och 8 månader sedan. Jag bodde och studerade i Helsingborg.

20 November 2006.

Mm, märks att jag inte lärt mig detta än.
Skrivit fetaste inlägget och så försvinner det.
Omg. Jag har iaf skaffat en sån här nu, var på tiden.
Bloggskrivare som jag är.
Vart i köket och hämtat paket nr2 av russinen. Lever på det
nu för tiden, Russin & Cashewnötter. Melike.

Idag har det varit skolan, skola mellan 11 och 16.
Fast jag var ledig, men PM:et ska vara inne på onsdag
så har inte mkt till val. Ska till skolan en sväng imon med .

Nu i helgen var bästa här. Massa mys, film och shopping.
Välbehövligt. Ovärdeliga stunder.
Miss you already.
Kommande helg blir lugn med, Malmö till syster kanske och
Helsingör en sväng. Födelsedag snart och det ska ju firas det med : )

Kristofer var uppe en sväng igår. : ) Alltid lika kul att se han,
hade inte sett han på ett och ett halv år och nu har han vart här två helger
i rad. : ) Väldigt speciell men en fin personlighet.

Förövrigt ; Farfar fattas.

Lunds Universitet, Campus Helsingborg.


Kommentarer
Postat av: Kristofer Dahlheim

haha tack för det =D

2006-11-21 @ 21:52:25
Postat av: Anonym

Ja, en vecka kvar Sanna. Det glömmer vi inte!

2006-11-22 @ 18:43:15
Postat av: Mamma

Glömde vem som skrev inlägget!!

2006-11-22 @ 18:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback